wtorek, 4 lipca 2017

Ulubieńcy czerwca ♥

    


Witam!

 To mój pierwszy post tego typu. Jak pewnie domyślacie się po tytule chciałabym wam przedstawić rzeczy które urzekły mnie w tym miesiącu. Nie przedłużając zaczynajmy :D

           

                W ostatnim czasie bardzo się zmieniam. Próbuje zrobić coś ze swoimi nawykami przez które bezsensownie tracę życie.
              Przede mną jeszcze wiele pracy,ale mam nadzieje,że uda mi się uporać z problemami które trawią mnie od lat.
             Zrozumiałam,że jeśli siedzę bezczynnie to sama odbieram sobie możliwość realizacji swoich marzeń.



Na wstępie powiem,że kocham muzykę, ponieważ pomaga mi radzić sobie z problemami.










Igrzyska śmierci
 Suzanne Collins
Książka ta jest naprawdę genialna. Nie mam do niej kompletnie żadnych zarzutów. Do tego daję dużo do myślenia i zawiera wiele cennych myśli. Może nie jest to przedstawione w sposób bezpośredni, ale moim zdaniem ten tekst,aż kipi od wartościowego przekazu.



"House of cards"
Trafił tutaj, ponieważ w tym miesiącu zaczęłam go oglądać. Aktualnie jestem po obejrzeniu pierwszego sezonu i moje odczucia są mieszane. Z jednej strony podoba mi się, ale z drugiej nie do końca. Na pewno będę kontynuować jego oglądanie.







Mgiełka Reb'l fleur by Rihanna skradła moje serce. ❤






 W tym miesiącu ponownie zakochałam się w omletach. Co prawda dopiero pod koniec miesiąca,ale jednak jeszcze w czerwcu.






 Rzeczą która najbardziej ucieszyła mnie w tym miesiącu był bon do empiku oraz kubek (który kupiłam w pepco 😃)Wiem,że może wydawać się to dziwne,ale jestem wielką fanką herbaty,dlatego też uwielbiam kupować takie rzeczy i bardzo mnie one cieszą :D





legginsy i luźna koszulka





wycieczka szkolna do kina
niestety nie mam zdjęć :(
oraz krótki wypad nad wodę





A was co najbardziej urzekło w ostatnim czasie? 
Jaka piosenka najbardziej wpadła wam w ucho? 😃

28 komentarzy:

  1. Ciekawi mnie zapach tej mgiełki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Igrzyska śmierci bardzo lubię i książkę i film :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. filmu jeszcze nie oglądałam ale na pewno obejrzę :D

      Usuń
  3. chyba muszę zapoznać się z tymi piosenkami ;) świat muzyki jakoś ostatnio mi umyka

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow, your blog is amazing! I love it! xx
    Would you like to follow each other? If yes, please follow me on the my blog and let me know in the comments of my newest posts.
    I following you! Follow me back <3
    Have a great day!

    cleopatrassecret.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam tych utworów :O

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/07/czarny-dresowy-komplecik.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Już kiedyś zamierzałam zacząć oglądać ten serial, bo wszyscy tak chwalą, ale nie jestem pewna czy to dla mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie znam ani utworów muzycznych, ani serialu - chyba czas to nadrobić! :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetni ulubieńcy ;) Lubię takie podsumowania miesiąca ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wiele razy próbowałam zacząć oglądać ten serial jednak nie mogłam się przekonać. Dopiero dzisiaj odkryłam go ponownie dzięki Tobie :D
    Świetni ulubieńcy,a co do herbaty... również jestem jej wielką fanką :D
    http://aniaszumlas.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Igrzyska śmierci bardzo przypadły mi do gustu :) House of cards ciągle czeka na wolną chwilę :P

    OdpowiedzUsuń
  11. mmm kocham omlety !
    Zapraszam do siebie kochana <3
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Byłam na nocce filmowej w kinie na Igrzyskach Śmierci wtedy gdy wychodziła ostatnia część jaka jest teraz.
    Po raz pierwszy obejrzałam wtedy ten film, i naprawdę jest tak świetny!
    Mega mi się podobał, książka musi być pewnie jeszcze lepsza.
    Pozdrawiam ♥

    http://kammage12.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Już wiem co czytać i oglądać ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. House of Cards mistrzostwo !
    http://qwxzy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 świat według Oli , Blogger