piątek, 16 czerwca 2017

Jak urządzić sobie relaksującą kąpiel, niczym w SPA?


Kto nie marzy o mega relaksującej kąpieli w wannie która w 100% odpręża?W tym poście pokażę wam jak to zrobić i co będzie wam potrzebne, a uwierzcie niewiele. :D

A więc przygotujcie:
*świeczki zapachowe, najlepiej sporo 😃
* musującą kule do kąpieli 😹
* jakiś peeling 👌
* naładowany tablet, laptop,czy telefon 💜
* dobry balsam 💟
* maseczkę do twarzy (przyda się) 👯
* dobrym pomysłem będzie też jakaś fajna książka 📖
* półka łazienkowa na wannę (w moim przypadku jest to zwykła oszlifowana i polakierowana deska, dopasowana do wymiarów wanny)
* herbatę, czy co tam lubicie🍵
* jeżeli ktoś chce może wziąć też coś do jedzenia 🍲
no i to chyba wszystko :D



Plan całej imprezy:
1. Najpierw użyj peelingu( jeżeli masz taką możliwość zrób to pod prysznicem)

2. Następnie przygotuj swoją kąpiel.
 - do wanny nalewamy wodę i wrzucamy kulę do kąpieli 
- deskę kładziemy na wannę i ozdabiamy w dowolny sposób
- zapalamy świeczki
- robimy herbatę i bierzemy np. kawałek ciasta
- bierzemy książkę lub np. laptopa, który umożliwi nam oglądanie ulubionych seriali 
- warto również puścić swoją ulubioną muzykę lub jakąś relaksacyjną 

3. Teraz pozostało już tylko cieszyć się niezwykłą kąpielą <3

4. Po zakończeniu,jeżeli nie czujecie się wystarczająco nawilżone, użyjcie balsamu do ciała

5. Aby poczuć się jeszcze bardziej błogo i być już całkowicie odprężoną zrób sobie maseczkę w celu odświeżenia cery








Gwarantuje,że po takiej kąpieli będziecie czuć się świetnie♥



89 komentarzy:

  1. Wow, ale super! <3
    Szkoda, że ja mam w domu prysznic. :(
    Pozdrawiam. :)
    natalkajankosia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie niestety brakuje podstawowego punktu tego przepisu, a mianowicie... wanny;) Pozdrawiam
    https://slonecznastronazycia.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Zawsze żałuję, że nie mam wanny ;(

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam kąpiele, to taki błogi czas :D Nigdy nie robię sobie aż takich wypasionych kąpieli, ale chyba czas najwyższy spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale świetnie zorganizowana wanna :D
    https://devildisorders.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny klimat w sam raz do kąpieli :) Widać pełne zaopatrzenie !

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię brać kąpiel choć mi starcza po prostu dużo piany, maseczka na twarz i błogość tego że mogę tak leżeć i leżeć ;)

    >> vanillia96.blogspot.com <<

    OdpowiedzUsuń
  8. Genialny post! <3 Ja niestety mam prysznic :(

    Zaobserwuj jak się spodoba♥Buziaki xx ZYCIEDLAPASJI.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  9. Już wiem co dzisiaj wieczorkiem będe robić!:*

    Buziaki,
    www.twinslife.pl (klik)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne rozwiązanie na wieczorną nudę :).
    Obserwuję,miło by było gdybyś się odwdzięczyła ;).
    Zapraszamy do nas :).
    fashion--twins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Rewelacyjny pomysł z takim domowym spa :) ja sama lubię się tak odprężyć, właśnie w wannie :) zawsze jednak biorę ze sobą coś do schrupania lub coś słodkiego :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. I'm following you now to get updates from your blog, hope you would like to follow back. Thanks much.
    https://chicporadnik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Wow na takim wypasie to jeszcze kąpieli sobie nie urządzałam ;P

    OdpowiedzUsuń
  14. mega klimat i ciekawy pomysł :)
    Pozdrawiam serdecznie
    Mój BLOG

    OdpowiedzUsuń
  15. uwielbiam taki domowe spa :d pełen chill!:D
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja niestety nie mogę sobie zrobić takiej kąpieli, bo mam prysznic... Ale na pewno relaksuje. :)

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Pięknie wszystko przygotowane :)
    Na pewno kiedyś stworzę sobie takie domowe spa.
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny sposób na relaks :)
    Ja niestety w domu mam tylko prysznic.
    MÓJ BLOG - klik!

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetnie to wygląda 😍😍
    www.stylishmegg.pl

    OdpowiedzUsuń
  20. Boże....dlaczego nie mam w domu wanny? ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Uwielbiam robić sobie tego typu domowe spa! Twoje wygląda bardzo ciekawie :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie dla mnie takie kapiele. Przy malym dziecku mam bardzo malo czasu :))

    Dodaje do obserwowanych.

    Zapraszamdo wziecia udzialu w wlosowej akcji "365 dni dla pieknych wlosow". Wiecej informacji na MALINOWAbeauty

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chętnie wzięłabym udział,ale znam swoją wytrwałość :( :D

      Usuń
  23. Coś czuję, że dzisiaj zrobię sobie taką kąpiel relaksującą.
    Przyda mi się i to bardzo!
    Co do pytania które zadałaś na moim blogu, to akurat te zdjęcia były robione telefonem, dokładnie iPhonem 6s jak i 7. ;)
    Pozdrawiam ♥

    http://kammage12.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Super zdjęcia i pomysł! Każdemu należą się takie chwile relaksu!
    Pozdro,
    Julia z morovv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja mam również wannę, jednak nie przyniosłabym tam książki ani herbaty... Wolę po prostu kosmetyki, maseczki, peelingi... To jest mój świat!

    Pozdrawiam ♥,
    MADEMOISELLE BLOG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiadomo każdy ma swoje preferencje, aczkolwiek ja kosmetyki też uwielbiam :D

      Usuń
  26. Kąpiel w wannie to najlepszy relaks :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Genialny pomysł, od czasu do czasu warto poświęcić więcej czasu na taki relaks :-)

    OdpowiedzUsuń
  28. Cudowny pomys, idealny po długim ciężkim dniu! Na pewno kiedyś skorzystam *_*
    --
    https://styluliczny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. świetny pomysł an domowe spa i relax<3
    co powiesz na wzajemną obs?:* buziaki:*

    OdpowiedzUsuń
  30. your post very good and very nice. See Every Dress on the Red Carpet and you want more fashion styles ideas check this Blog lifestylebean.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja niestety mam prysznic :/

    Obserwujemy? :)
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/2017/06/new-things-from-sammydresscom.html

    OdpowiedzUsuń
  32. Uwielbiam takie relaksujące kąpiele :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Pomysł naprawdę rewelacyjny :) Relaks po ciężkim dniu gwarantowany :P

    Sakurakotoo ❀ ❀ ❀

    OdpowiedzUsuń
  34. Bardzo fajnie to wygląda ;) Ja mam niestety prysznic, nad czym bardzo ubolewam ;(

    OdpowiedzUsuń
  35. Oj przydałaby się taka kąpiel :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Muszę sobie zafundować taki relax;) obserwuję ;) zapraszam do mnie;)

    OdpowiedzUsuń
  37. Osz ty! Świetny pomysł ❤️
    Idę zrobić sobie cos takiego jeszcze dzisiaj ;) Dzieki za inspiracje kochana!

    OdpowiedzUsuń
  38. Czytałam ksiązke, świetna jest:)
    Zapraszam do siebie, wróciłam na bloga! VAYNV

    OdpowiedzUsuń
  39. ciacho podczas kąpieli, na taki super pomysł nie wpadłam :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Cudownie , cudownie ! Zazdroszczę! Niestety mam prysznic ;( buuuu

    OdpowiedzUsuń
  41. O boziu marzenie!
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Super! Dzięki! Będę pamiętać na przyszłość <3

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 świat według Oli , Blogger