wtorek, 21 marca 2017

Witam!

 Witam serdecznie!
 Na początku chciałabym opowiedzieć coś o sobie. Oto pierwszy post, dzięki któremu poznacie mnie trochę bliżej.
Jedną z nieodłącznych części mojego życia są książki. Dzięki nim przenoszę się do innego świata i zapominam o problemach. Do regularnego czytania wróciłam w te wakacje.
Koc, herbata, książka to połączenie idealne. ♥
 A w lubicie czytać książki? Macie jakieś ulubione?
Moją ukochaną książką jest pierwsza część trylogii "Niezgodna".


Książka to mędrzec łagodny i pełen słodyczy, który puste życie napełnia światłem, a puste serca wzruszeniem; miłości dodaje skrzydeł, a trudowi ujmuje ciężaru; w martwotę domu wprowadza życie, a życiu nadaje sens.
Kornel Makuszyński


Zdjęcia pochodzą z Pinteresta   LINK

1 komentarz:

  1. Kochana dodaj sobie na bloga gadżet gdzie będziesz miała uporządkowane recenzję, będzie łatwiej je szukać :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 świat według Oli , Blogger