poniedziałek, 22 maja 2017

Moje małe zamowienie z cocolita.pl


       Witam serdecznie!

W tym poście( jak pewnie już zdążyłyście się zorientować) chciałabym wam pokazać jakie kosmetyki zamówiłam sobie ostatnio. Przesyłka przyszła bardzo szybko, no i oczywiście wszystko było szczelnie zapakowane i w idealnym stanie.

Nie przedłużając już przechodzę do rzeczy.😀




 Metaliczne maski to dla mnie całkowita nowość, ale za to te węglowe znam i stosuje dość często. Zamówiłam jedną, ponieważ ostatnio nie mogę ich znaleźć nigdzie stacjonarnie w mojej okolicy.


Skuszona wyglądem tej kolagenowej maseczki do ust postanowiłam dodać ją do koszyka. Jeszcze nie wiem jak się sprawdza.


 Czarną maskę stosowałam już kilkakrotnie. Zarówno tą wersje jak i domową. Bardzo sobie ją cenie szczególnie gdy moja cera wygląda koszmarnie.


 Pozwoliłam sobie już raz zastosować ta pastę. Moim zdanie jako kilkuminutowa maseczka sprawdza się świetnie.


Postanowiłam też kupić w końcu jakiś podkład. Padło na ten. Na razie użyłam go raz. Daje bardzo ładny,naturalny efekt.😀


 Kiedy kupowałam te gumki myślałam ,ze będą trochę większe ( trochę się zagapiłam i zdjęcie nie było do końca jasne). No, ale na pewno się nie zmarnują. 😀


 Wpadło wam w oko coś z mojego zamówienia? Zamawiacie w drogeriach internetowych , czy jednak preferujecie te stacjonarne? 😃




37 komentarzy:

  1. zaciekawiły mnie te maski ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super zawartość paczuchy. Jestem ciekawa czy u mnie sprawdziłyby się ten podkład :)
    Pozdrawiam, Skryta Książka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za komentarz i również pozdrawiam :D

      Usuń
  3. Ja w internetowych zdecydowanie nic nie zamiawiam, zwyczaje nie chcę zostać oszukana :) A co mnie zaciekawiło? No wszystko oczywiście chciałabym mieć :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolagenowa maseczka do ust.. :O daj znać jak się sprawdza :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Samo stosowanie tej maseczki jest fajne, jednak efekty takie sobie :(

      Usuń
  5. Uwielbiam maseczkę węglową Bielendy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię stacjonarnie, bo nie trzeba czekać na zamówienie, ale zdecydowanie czasem bardziej opłaca się zrobić to internetowo :D A tę maseczkę kolagenową na usta miałam i spisała się całkiem nieźle :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie niestety średnio się sprawdziła :( :D

      Usuń
  7. W odpowiedzi co do Vitapilu - Dobry wybór! Tak jak pisała kobietka w komentarzu wyżej - skrzypowita efektów ani u mnie, ani u niej nie dała. Cieszę się że pomogłam. :) / Lubię węgiel z Bielendy na równi z glinkami Ziajki, a te gumki to juz jedyne jakie zakładam na włosy. :) Ciekawa sprawa z czarną maską, pierwszy raz widzę.

    OdpowiedzUsuń
  8. W odpowiedzi co do Vitapilu - Dobry wybór! Tak jak pisała kobietka w komentarzu wyżej - skrzypowita efektów ani u mnie, ani u niej nie dała. Cieszę się że pomogłam. :) / Lubię węgiel z Bielendy na równi z glinkami Ziajki, a te gumki to juz jedyne jakie zakładam na włosy. :) Ciekawa sprawa z czarną maską, pierwszy raz widzę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję ci za ten komentarz, a jeżeli chodzi o czarną maskę to bardzo polecam wypróbować :D

      Usuń
  9. Całkiem fajne produkty :) Ja teraz oszczędzam na kosmetykach, za to wydaję pieniądze na ciuchy :D
    http://natalie-forever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja teraz zaczynam zaciskać pasa na wakacje :D

      Usuń
  10. Podkład bardzo interesujący, z chęcią przeczytałabym jakąś "szerszą" recenzję :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Jestem ciekawa tym metalicznych masek z Bielendy, daj znać :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Maski Bielenda mam ju ż od jakiegoś czasu, ale te metaliczne sprawdzają się średnio (na razie stosowałam złotą), zero regeneracji, jedynie oczyszczenie. Z Revlon pewnie będziesz zadowolona, ja go lubię. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja również bardzo polubiłam ten podkład :D

      Usuń
  13. Fajne nowosci :) Mam rowniez czarna maske ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Oo zaciekawiłaś mnie tymi metalicznymi maskami! Nawet nie wiedziałam, że ta firma takie posiada. Na pewno się rozejrzę za nimi w sklepie i koniecznie daj znać, jak się sprawdzają :)
    MOJ KANAŁ NA YT
    MÓJ BLOG
    MÓJ INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  15. Maskę Pilaten widziałam dziś w Drogerii Natura ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wszystko świetnie wyglada i dużo tego masz :O

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/06/white-boho-dress.html

    OdpowiedzUsuń
  17. Sama miałam okazję wytestować maseczkę z Pilatenu, jednak przyznam szczerze, że nie zrobiła na mnie ogromnego wrażenia, gdyż nie oczyszcza porów dokładnie.

    W wolnej chwili serdecznie zapraszam do mnie ❤
    modaiurodawedlugjulii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Rewelacyjne nowości! Maseczki zwróciły moja uwagę :)
    Obserwuje :*
    allixaa.blogspot.com - klik

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo ciekawe zamówienie :) Zastanawia mnie jak się sprawdzą maseczki z metaliczne :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 świat według Oli , Blogger